CRM для сфери послуг

Сфера послуг є однією із найпопулярніших в Україні. Вже багато років сфера надання послуг приватним та юридичним особам постійно вдосконалюється. Найбільш популярними видами бізнесу у цій сфері є: IT послуги, кафе, ресторани, клінінгові компанії, нотаріуси та медичні приватні клініки. Система CRM OneBox є дуже зручним інструментом для правильного та ефективного керування бізнесу та взаємодії з клієнтами.

Саме за допомогою підключення даної ЦРМ системи автоматизується дуже багато процесів у сфері послуг. Компанія Insiders має безліч успішних кейсів впровадження CRM OneBox, які значно допомогли компаніям сфери послуг підвищити свої доходи і дозволити компанії розвиватися.

За допомогою впровадження CRM OneBox для сфери послуг не лише можна правильно керувати своїм персоналом, а й оптимізувати зручну комунікацію із клієнтами. Функціональність цієї системи настільки широка, що з кожної необхідної мети, можна підключити і синхронізувати все процеси ведення бізнесу.

Наші клієнти, які звертаються за підключенням CRM OneBox потребують:

  • Виростити кількість заявок та звернень від клієнтів.
  • Оптимізувати обробку заявок та автоматизацію роботи персоналу компанії сфери послуг.
  • Слідкувати за якістю обробки заявок.
  • Уникати рутинних обов’язків, які впливають на ефективність бізнесу.
  • Можливість відстежувати заявки клієнтів, час обробки заявки, вирішення завдань.
  • Планування бюджетів на витрати бізнес-процесів сфери послуг, заробітної плати, закупівлю необхідних матеріалів.
  • Наявність єдиної системи управління необхідними сервісами до роботи бізнесу.
  • Розсилки для клієнтів зручними способами.

Щоб вирішити всі вищезгадані потреби власників бізнесу сфери послуг, система CRM OneBox пропонує такі рішення:

  • Власна єдина база клієнтів з можливістю автоматизації заповнення даних.
  • Зручний фільтр CRM для сфери послуг, які дозволяє розділити завдання між відділами, бази клієнтів за потребами.
  • Можливість розсилки повідомлень клієнтам за допомогою популярних месенджерів, а також через SMS та E-mail.
  • Створення власного кабінету для клієнтів компанії сфери послуг для швидкої комунікації з менеджерами, прогрес у вирішенні запитів та їх статус.
  • Підключення Telegram-бота для спрощення комунікації між клієнтом та компанією.
  • Синхронізація з бухгалтерським обліком чи заміна його аналогами. Автоматичне створення різних видів документів, шаблонів та актів для клієнтів.
  • Пряма інтеграція з корпоративним сайтом клієнта, що забезпечує отримання заявок у CRM та їх автоматичне оброблення.
  • За потреби можна підключити Google maps та GPS трекінг співробітників.
  • Зручне відображення процесів та робота з ними у вигляді канбан, CRM, календар, GTD календар, списком та таблицею.
  • Звіти щодо успішності співробітників та їх KPI. Автоматичне формування зарплат виходячи з виконаних завдань.
  • Звіти, графіки, дашборди за заявками.

Цей кейс визначає загальні потреби у сферах обслуговування. До кожного клієнта індивідуальний підхід та унікальна реалізація системи CRM.

Телефонуйте, Пн-Сб 9:00 - 18:00
Заявка на консультацію

    Телефонувати
    Написати