Сфера послуг є однією із найпопулярніших в Україні. Вже багато років сфера надання послуг приватним та юридичним особам постійно вдосконалюється. Найбільш популярними видами бізнесу у цій сфері є: IT послуги, кафе, ресторани, клінінгові компанії, нотаріуси та медичні приватні клініки. Система CRM OneBox є дуже зручним інструментом для правильного та ефективного керування бізнесу та взаємодії з клієнтами.
Саме за допомогою підключення даної ЦРМ системи автоматизується дуже багато процесів у сфері послуг. Компанія Insiders має безліч успішних кейсів впровадження CRM OneBox, які значно допомогли компаніям сфери послуг підвищити свої доходи і дозволити компанії розвиватися.
За допомогою впровадження CRM OneBox для сфери послуг не лише можна правильно керувати своїм персоналом, а й оптимізувати зручну комунікацію із клієнтами. Функціональність цієї системи настільки широка, що з кожної необхідної мети, можна підключити і синхронізувати все процеси ведення бізнесу.
Наші клієнти, які звертаються за підключенням CRM OneBox потребують:
- Виростити кількість заявок та звернень від клієнтів.
- Оптимізувати обробку заявок та автоматизацію роботи персоналу компанії сфери послуг.
- Слідкувати за якістю обробки заявок.
- Уникати рутинних обов’язків, які впливають на ефективність бізнесу.
- Можливість відстежувати заявки клієнтів, час обробки заявки, вирішення завдань.
- Планування бюджетів на витрати бізнес-процесів сфери послуг, заробітної плати, закупівлю необхідних матеріалів.
- Наявність єдиної системи управління необхідними сервісами до роботи бізнесу.
- Розсилки для клієнтів зручними способами.
Щоб вирішити всі вищезгадані потреби власників бізнесу сфери послуг, система CRM OneBox пропонує такі рішення:
- Власна єдина база клієнтів з можливістю автоматизації заповнення даних.
- Зручний фільтр CRM для сфери послуг, які дозволяє розділити завдання між відділами, бази клієнтів за потребами.
- Можливість розсилки повідомлень клієнтам за допомогою популярних месенджерів, а також через SMS та E-mail.
- Створення власного кабінету для клієнтів компанії сфери послуг для швидкої комунікації з менеджерами, прогрес у вирішенні запитів та їх статус.
- Підключення Telegram-бота для спрощення комунікації між клієнтом та компанією.
- Синхронізація з бухгалтерським обліком чи заміна його аналогами. Автоматичне створення різних видів документів, шаблонів та актів для клієнтів.
- Пряма інтеграція з корпоративним сайтом клієнта, що забезпечує отримання заявок у CRM та їх автоматичне оброблення.
- За потреби можна підключити Google maps та GPS трекінг співробітників.
- Зручне відображення процесів та робота з ними у вигляді канбан, CRM, календар, GTD календар, списком та таблицею.
- Звіти щодо успішності співробітників та їх KPI. Автоматичне формування зарплат виходячи з виконаних завдань.
- Звіти, графіки, дашборди за заявками.
Цей кейс визначає загальні потреби у сферах обслуговування. До кожного клієнта індивідуальний підхід та унікальна реалізація системи CRM.